Ce fructe şi legume consumăm primăvara pentru a te menţine mai sănătos?

Nutriţioniştii recomandă să consumăm în special fructele şi legumele din zonele de unde am crescut sau se trage familia noastră de generatii. Cu alte cuvinte, dacă suntem români, să consumăm dominant alimente de pe meleagurile noastre şi doar din când în când să variem cu fructe sau legume de import, pentru că suntem adaptaţi genetic să consumăm alimente din zonele în care am crescut.

De asemenea, este recomandat să consumaţi legumele şi fructele în sezonul lor. Sunt usor de procurat din piată, sunt proaspete şi nu au fost tratate pentru a rezista mai mult pe raft. În plus, organismul nostru este în armonie cu natura şi nevoile nutriţionale sunt în concordanţă cu anotimpul în care ne aflăm.

fructe si legume care apar primavara

Ce consumăm primavara din grădină?

Ce mâncăm în luna MARTIE

În luna martie apar deja urzicile, pe care le putem culege chiar noi din păduri sau le luam din pieţele agro-alimentare. În această perioadă mai puteţi consuma: leuştean, leurdă, untişor, rucola românească (adica frunze de păpădie), lobodă, spanac, salată verde, usturoi verde, ceapă verde, marar, lăptucă.

Ce mâncam în luna APRILIE

În această lună menta este deja crescută, apar corcoduşele şi merele verzi. Se poate consuma compot sau suc de mere. Apar si celelalte fructe, perele etc. Ridichiile rosii sunt deja in grădină, dar le puteti consuma şi mai devreme din solar.

Luna MAI

Deja putem consuma roşii, castraveţi, vinete, ardei, ţelină, morcovi, ceapă, mazăre, fasole verde, sfeclă roşie, păstranac, gulii, rozmarin, flori de soc, chiar şi busuioc şi muguri de brad în a doua jumătate a lunii. Fructele din această perioadă sunt cele timpurii, cum ar fi cireşele de mai, caisele timpurii, merele, corcoduşele, perele, capşunele, chiar zmeură daca este vreme caldă.

Mai jos vă propunem o lista pe care o puteţi lua la cumpărături:

fructe si legume care apar primavara

banner stefania-1

Pentru cei ce  nu agreează legumele, au posibilitatea să se hrănească cu ele luând numai câteva tablete de Spirulină Naturală, produs ce asigură asigură acele substanţe nutritive care lipsesc din hrana noastră sau acele produse pe care la un moment dat organismul nu le mai poate sintetiza din multiple cauze.

Detalii: https://stefaniacorduneanu.wordpress.com/2014/10/07/spirulina-naturala-pentru-o-viata-mai-sanatoasa/Spirulina Naturala

O capsulă de Spirulina Naturală conţine: praf de spirulină platensis – 399 mg, stearat de magneziu – 1 mg.

banner stefania-1

MOD DE ADMINISTRARE
Se recomandă copii:     sub 5 ani, câte 1-2 capsule pe zi;
                                     de la 5 ani, câte 3-4 capsule pe zi;
Adulţi: 4-6 capsule pe zi, înainte de masă cu aproximativ o jumătate de oră.
Stefania Stef |

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s